Brightlings review

Een tijdje geleden vertelde ik al over de Brightlings. Interactieve poppen die ruim 100 woordjes en zinnen zouden moeten kunnen zeggen. Bovendien kunnen ze 6 soorten muziek spelen en verandert het gezichtje van kleur. Wij mochten een pop ontvangen en daarom krijg je vandaag een Brightlings review. Wat kunnen ze? En is het echt zo leuk als beloofd wordt?

brightlings-paars-jpg

De Brightlings

Eerlijk is eerlijk: ze zien er hartstikke schattig en vriendelijk uit. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Wij hebben de kleur paars ontvangen. Deze pop is lekker zacht en aaibaar en heeft vrolijke kleuren en printjes op haar lijfje. Alleen het gezichtje is hard. Voor de rest is het dus een pop die gemakkelijk onder de arm van je dochter ( of zoon ) mee te nemen is.

De pop is in verschillende standen te zetten. Zo kun je er muziek mee afspelen, kun je ze in de herhaal modus zetten waardoor ze alles herhaalt wat je zegt en kun je de speel modus gebruiken. Die laatste zorgt er voor dat er dus ruim 100 woorden en/of zinnen gesproken worden. In het Nederlands. En dat is natuurlijk wel zo prettig voor de kinderen.

brightlings

Is het echt zo leuk?

Daelyn was enorm enthousiast. Ze slingerde de pop vrolijk in het rond waardoor de pop vrolijke geluiden maakt. Als je op haar handje of oortje drukt zegt ze bepaalde dingen. We vonden het alleen vreemd dat de beloofde 100 woorden en zinnen niet tot uiting bleken te komen. Ook de muziek bleef hetzelfde, wat we er ook mee deden. Dat was een beetje een domper op de feestvreugde.

Een dag later vonden we uit wat er aan de hand was. Het bleek dat de pop in een soort test-modus stond, speciaal voor in de winkels natuurlijk. Je hoeft alleen maar een klein knopje aan de achterkant van de pop om te zetten om wel alle zinnen, woordjes en muziekjes tot je beschikking te hebben. Vooral de herhaal-modus zorgde voor flink wat hilariteit hier in huis. En als het donker is, is de pop nog leuker omdat het gezichtje dan zo leuk oplicht. Geslaagd dus, die Brightlings!

Wij hebben deze pop opgestuurd gekregen ter review.

Laura

Mijn naam is Laura, bouwjaar 1982, getrouwd met de liefste van de wereld en moeder van 3.